Sağlık

Hasta Bezi İçin İki Gündür Rapor Yazdıramıyorlar

Bingöl Devlet Hastanesinde, engelli kardeşler için nöroloji doktoru tarafından iki gündür hasta bezi raporu yazılmadığı belirtildi.

Abone Ol

Bingöl Devlet Hastanesinde nöroloji servisine başvuran yüzde 97 engelli Necla Barası ve Semra Barası’nın yakınları, hasta bezi yazdırmak istedi. Hasta kardeşlerin yakınının, sıraya uymayıp erken içeri girdiği gerekçesiyle bez raporunun yazılmadığı iddia edildi.

Engelli kızların ağabeyi Mehmet Barası, dün sıraya uymadıkları gerekçesiyle kardeşlerinin raporunun yenilenmediğini, bugün gittiklerinde da raporun onaylanmadığını ifade etti. Kardeşlerinin iki gündür mağdur edildiğini belirten Barası, çözüm talebinde bulundu.

Haber Merkezi