Diyarbakır’da otomobilini araç muayene istasyonuna götüren sürücü, aracı muayeneden geçmeyince yaktı.
Alınan bilgiye göre, merkez Bağlar ilçesinde meydana gelen olayda, fenni muayene için otomobilini araç muayene istasyonuna götüren sürücü, aracı muayeneden geçmediği gerekçesiyle yaktı. İhbar üzerine olay yerine intikal eden itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürülürken, araçtan geriye hurda yığını kaldı. Polis ekipleri tarafından olayla ilgili tahkikat başlatıldı.
İHA





