Müzik bölümü öğrencilerinin hazırladığı Koro & Mesut-Kent Orkestrası Konseri, dinleyicilere müzik dolu bir akşam yaşatacak. Solist olarak Mesut’un sahne alacağı konserde orkestrayı Şef Gökhan Aladağ yönetecek.

Etkinlik, 15 Mayıs Cuma günü saat 19.00’da Bingöl Üniversitesi Recep Tayyip Erdoğan Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek.

Yıl boyunca hazırlıklarını sürdüren öğrenciler, konser programında seslendirecekleri eserlerle izleyicilere unutulmaz bir gece sunmayı hedefliyor. Sanatseverlerin yoğun ilgi göstermesi beklenen etkinlikte, öğrencilerin sahne performansları izleyicilerle buluşacak.

BİK Genel Müdürü Çay, Bölgedeki Gazetelerin Temsilcileriyle Biraraya Geldi
BİK Genel Müdürü Çay, Bölgedeki Gazetelerin Temsilcileriyle Biraraya Geldi
İçeriği Görüntüle

Whatsapp Image 2026 05 13 At 10.46.32