Bingöl’de İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından 1 Haziran Dünya Süt Günü münasebetiyle düzenlenen etkinlikte ilkokul öğrencilerine yönelik süt tüketiminin önemine dair eğitim verildi.

Dereceye Girenler, Bingöl Balı ile Ödüllendirildi!
Dereceye Girenler, Bingöl Balı ile Ödüllendirildi!
İçeriği Görüntüle

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü teknik personelleri tarafından

Süt Ikramı1

Bingöl Akademik Kültür Koleji’nde düzenlenen etkinlikte, ilkokul öğrencileri süt tüketiminin önemi, dengeli beslenmedeki yeri ve sütün sağlıklı yaşam üzerindeki etkileri hakkında bilgilendirildi.

Eğitim programının sonunda süt içme alışkanlığının teşvik edilmesi amacıyla öğrencilere süt ikram edildi.

HABER MERKEZİ