İçişleri Bakanlığınca 81 ilin valisinin katılımıyla Ankara'da düzenlenen Valiler Buluşması için Ankara'da bulunan Bingöl'de görev yapmış valiler biraraya geldi. Bingöl Valisi Ahmet Hamdi Usta, Genç ilçesinde geçmiş dönemlerde kaymakamlık görevi yapan valilerden AFAD Başkanı Okay Memiş, Diyarbakır Valisi Murat Zorluoğlu, Niğde Valisi Cahit Çelik, Tokat Valisi Abdullah Köylü ile Bingöl Valiliği yapan Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürü İbrahim Taşyapan ve Bingöllü hemşerimiz İller İdaresi Genel Müdürü Mehmet Emin Bilmez ile biraraya geldi. Vali Usta, sosyal medya hesabından 'Hepimiz Bingöllüyüz' başlığıyla Bingöl'de görev yapan valilerle hatıra fotoğrafını paylaştı.
Bingöl'de Görev Yapan Valiler Buluştu
Ankara'da İçişleri Bakanlığınca 81 ilin valisinin katılımıyla düzenlenen Valililer Buluşması'nda Bingöl'de görev yapan valiler biraraya geldi.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Yorumlar
Trend Haberler
Adalet Bakanlığına 15 Bin Personel Alımı Başlıyor
Bingöl-Erzurum Karayolunda Feci Kaza: 1 Ölü, 2 Yaralı
Resmi Tatil Takvimine Yeni Bir Gün Eklenecek!
Bingöl'de Mantar Toplarken Ayı Saldırısına Uğradı!
Bingöl'ün İki Mahallesi Arasına Yeni Köprü!
Bingöl'de Altın Fiyatları Açıklandı! Gram, Çeyrek ve Yarım Altın Ne Kadar Oldu?





