Diyarbakır Selahattin Eyyûbi Devlet Hastanesi’ndeki 6 doktor hakkında Sağlık Bakanlığı tarafından başlatılan soruşturma kapsamında maddi, adli ve idari yaptırım talebinde bulunuldu.
Diyarbakır Selahaddin Eyyûbi Devlet Hastanesi’nde görevli bazı ortopedi doktorlarının sağlam kemiklere platin taktığı ve basit kırıkların ameliyat ile tedavi edildiği yönündeki iddialar üzerine Sağlık Bakanlığınca başlatılan soruşturma kapsamında 6 ortopedi doktoru hakkında toplam 168 bin lira para cezası kesilmesi, idari olarak 2 doktora memuriyetten ihraç, 3 doktora sürgün, 1 doktor hakkında da aylıktan kesme cezası verilmesi yönünde, adli olarak ise savcılığa soruşturma izni verilmesi ve mahkemede yargılanmaları talebinde bulunuldu.
İHA





