Bingöl’de 4 Mart 2025 tarihinde dünyaya gelen Efrayip Gökalp, SMA tip-1 tanısıyla gözlerini açtı. Bingöl’ün tek SMA hastası olan Efrayim’in yaşaması, yurtdışından getirilecek zolgensma ilacına bağlı ancak ilaç çok pahalı olduğu için ailesi ilacı alamıyor. Yaklaşık 82 milyon TL olan ilacın alınması için Efrayim’in ailesi tarafından valilik izniyle destek kampanyası başlatıldı. Ancak şuana kadar gerekli olan paranın küçük bir kısmı toplanabildi.

EFRAYİM İÇİN DESTEK ÇAĞRISI

DEM Parti Bingöl Milletvekili Ömer Faruk Hülakü, Efrayim Gökalp için destek çağrısı yaptı. Hülakü, sosyal medya hesabından yaptığı çağrıda, “Bingöl’de yaşayan Efrayim Gökalp, SMA Tip-1 ile yaşam mücadelesi veriyor. Henüz cihazlara bağlı değil, ama zaman hızla işliyor. Efrayim’in hayata tutunabilmesi için dünyanın en pahalı ilaçlarından olan Zolgensma'ya bir an önce ulaşması gerekiyor. Efrayim’in gülüşünü korumak, adımlarını görebilmek için hepimizin desteğine ihtiyacı var. Birlik olursak, onun yarınlarını değiştirebiliriz” dedi.

(Haber Merkezi)