Bingöl merkez Yenişehir Mahallesi'nde İmam Hatip Lisesi binasının yıkım çalışmaları esnasında çevreye yayılan toz-toprak, mahalle sakinlerini rahatsız etti. Mahalle sakinleri, yıkım çalışmaları esnasında arazöz kullanılmamasına tepki göstererek, kent merkezinde yapılan bina yıkımlarında gerekli önlemlerin alınarak çevreye rahatsızlık verilmemesi adına her türlü tedbirin alınması gerektiğini hatırlatarak kamuya ait binaların yıkımında bile su kullanılmadığı için çevreye yayılan toz-topraktan duydukları rahatsızlığı dile getirdiler.
Yetkili kurumların bina yıkımları esnasında gerekli

Imam Hatip1

denetimleri yapması gerektiğinin altını çizen vatandaşlar, bu şekilde yapılan çalışmaların çevreden geçen vatandaşların yanısıra bölgedeki konutları da toz-toprak içinde bıraktığına dikkat çektiler. Yıkımın yapıldığı bölgedeki mahalle sakinleri yıkım çalışmaları esnasında çevreye yayılan toz-topraktan dolayı evlerinin kapı ve pencerelerini açamadıklarını da sözlerine eklediler.
HABER MERKEZİ