Abdullahpaşa Mahallesi’nde 5 katlı bir binanın çatısında çalışan işçi, herhangi bir emniyet ekipmanı kullanmadan metrelerce yüksekte görev yaptı. Vatandaşlar tarafından kaydedilen görüntüler, izleyenlerin yüreklerini ağızlarına getirdi. Olayla ilgili yetkililerin inceleme başlattığı öğrenildi. İHA
Çatıda Tehlikeli Çalışma
Elazığ’da güvenlik önlemi almadan çalıştığı görülen işçi, cep telefonu kamerasına yansıdı.
Yorumlar
Trend Haberler
Bingöl’de 50 İşçi Alınacak: Başvurular Başladı!
Yedisu’da Deprem!
Venezuela'da Çifte Deprem Felaketi: Can Kaybı Arttı, OHAL İlan Edildi
Bingöl'de Yoldan Geçenlerin Korkulu Rüyası Oldu!
Otomobil Şarampole Yuvarlandı: Anne ve Oğlu Hayatını Kaybetti, 4 Kişi Yaralandı
Bingöl’de 27 Yıllık Husumet Son Buldu




