Abdullahpaşa Mahallesi’nde 5 katlı bir binanın çatısında çalışan işçi, herhangi bir emniyet ekipmanı kullanmadan metrelerce yüksekte görev yaptı. Vatandaşlar tarafından kaydedilen görüntüler, izleyenlerin yüreklerini ağızlarına getirdi. Olayla ilgili yetkililerin inceleme başlattığı öğrenildi. İHA
Çatıda Tehlikeli Çalışma
Elazığ’da güvenlik önlemi almadan çalıştığı görülen işçi, cep telefonu kamerasına yansıdı.
Yorumlar
Trend Haberler
12 Haziran Altın Fiyatları Açıklandı: Bingöl'de Gram Altın Kaç TL?
Bingöl'de Mantar Toplarken Ayı Saldırısına Uğradı!
Resmi Tatil Takvimine Yeni Bir Gün Eklenecek!
GSB Personel Alımı Sonuçları Açıklandı
Bingöl’de Gölette Kaybolan Çocuktan Acı Haber
Bingöl'ün İki Mahallesi Arasına Yeni Köprü!





