Elazığ’da Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü, yaban hayatını desteklemek amacıyla su olmayan yüksek rakımlı alanlara sıvatlar yerleştirdi. Proje kapsamında bölgeye fotokapanlar kurulurken, dağ keçilerinin bu sıvatlardan su içtiği görüntüler kaydedildi. iha
Elazığ’da Dağ Keçileri Sıvatlarda Su İçerken Görüntülendi
Elazığ’da yaban hayvanlarını desteklemek için dağların yüksek noktalarına yerleştirilen sıvatlarda, dağ keçilerinin su içerken görüntüleri fotokapanlarla kaydedildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir