Bingöl’de engelli bireyler birçok alanda sıkıntı yaşarken, yürüyüş yollarına konulan engeller nedeniyle de sorun yaşıyor. Telekom Kavşağında belediye tarafından görme engelliler ve ortopedik engelliler için yapılan kaldırımın üzerine yine belediye tarafından direk konularak engel oluşturuldu. Görme engelliler için yapılan iz yolunda da tahribat oluştu.
Kaldırımın, engellilerin rahat hareket edebileceği şekilde yeniden düzenlenmesi bekleniyor.
Haber Merkezi