Kars’ta yılın ilk arpa hasadı, Digor ilçesine bağlı Yeniköy köyünde yapıldı. Hasatla birlikte kentte tarım sezonu da resmen başlamış oldu. İlk hasat gününde çiftçileri yalnız bırakmayan İl Tarım ve Orman Müdürü Enver Aydın, tarlaya giderek üreticilerle sohbet etti. Aydın, bereketli bir sezon temennisinde bulundu. Dualar eşliğinde tarlaya giren biçerdöverler, yılın ilk mahsulünü toplamaya başladı. Kent genelinde arpa hasadının önümüzdeki günlerde yaygınlaşması bekleniyor. İHA