Siirt’te 32 küçükbaş hayvanın rögar kapağından sızan suyu içtikleri için telef oldukları iddia edildi.
Alınan bilgiye göre, Siirt merkeze bağlı Doluharman Köyü mevkiinde hayvanlarını otlatan göçerler, ev dönüş yolunda rögardan sızan sudan içen 32 küçükbaş hayvanın rahatsızlandığı ihbarında bulundu. İhbar üzerine bölgeye intikal eden jandarma, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Müdürlüğü ekiplerince telef olan hayvanların ölüm nedeninin belirlenmesi için numuneler alındı. Göçerler, hayvanlarının rögardan sızan suyu içtikten sonra zehirlendiğini gördüklerini belirterek yetkililere ihbarda bulunduklarını belirterek hayvanlarının telef olmasından duydukları üzüntüyü dile getirdiler.
İHA





