Elazığ’da Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü, yaban hayatını desteklemek amacıyla su olmayan yüksek rakımlı alanlara sıvatlar yerleştirdi. Proje kapsamında bölgeye fotokapanlar kurulurken, dağ keçilerinin bu sıvatlardan su içtiği görüntüler kaydedildi. iha
Elazığ’da Dağ Keçileri Sıvatlarda Su İçerken Görüntülendi
Elazığ’da yaban hayvanlarını desteklemek için dağların yüksek noktalarına yerleştirilen sıvatlarda, dağ keçilerinin su içerken görüntüleri fotokapanlarla kaydedildi.
Yorumlar
Trend Haberler
Bingöl-Erzurum Karayolunda Feci Kaza: 1 Ölü, 2 Yaralı
Geçen Yıl Kilosu 400 TL’ydi, Bu Yıl 150 TL’ye Düştü!
Bingöl’de Trafik Kazası: 1’i Ağır 3 Yaralı
Altında Düşüş Sürüyor: Piyasalarda Yeni Senaryolar Masada
Evde Çamaşır Kurutanlara Uzmanlardan Önemli Uyarı
Bingöl Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde 'İmplant Tedavisi' Başladı





